انجیر در دیابت بارداری

تاریخ انتشار : ۱۸/۰۵/۱۴۰۲

فهرست مطالب

در این مقاله میخواهیم در مورد مصرف انجیر در دیابت بارداری بخوانیم.

شما می توانید با خیال راحت انجیر تازه و یا انجیر خشک را در دوران بارداری خود مصرف کنید ( البته زیاده روی نکنید چون باعث برون روی میشه) ، زیرا تا به حال هیچ گزارش علمی اثبات نکرده است که مصرف انجیر در دوران بارداری باعث بروز عوارض جانبی منفی در بدن مادر و جنین داخل رحم این افراد می شود. اما در مورد انجیر در دیابت بارداری باید محتاط باشید.

یک واحد میوه = دو عدد انجیر متوسط

انجیر و زیبایی جنین

بدون شک داشتن تغذیه سالم یکی از بهترین راه ها برای بیان ژن های سالم و زیبایی جنین است. اما به یاد داشته باشید، این موضوع که فرزند شما چه شکلی شود، بیش از هرچیزی به مجموعه ژنتیکی که از پدر و مادرش به ارث می برد وابسته خواهد بود.

انجیر در دیابت بارداری

هر دو عدد انجیر یک واحد میوه محسوب میشه و شما می تونید هر روز ۲ تا انجیر میل کنید اما دو تاشو باهم نخورید.

✔️یکی را که خوردید بعدی با فاصله دو سه ساعت باشه.

✔️بهتره در کنار هر انجیر یک نصف خیار یا دو برگ کاهو خورده شود که قند بالا نرود.

و اما رژیم دیابت بارداری اومادایت

😵‍💫😵‍💫وای از روزی که آزمایش میدید، میفهمید قند بالا دارید، اولین کار که به ذهنتون میرسه حذف نان و برنج است.(انجیر در دیابت بارداری)

👩🏻‍⚕️اما فک نکنید با داشتن قند بالا باید هیچی نخورید و همه چی را حذف کنید!!!!

شما با داشتن برنامه غذایی دیابت بارداری همه چیز میخورید، اما مقدار و زمان و نحوه مصرفش رو ما به شما میگیم. 😇😇پس دیابت بارداری خطرناک هست و باید پیگیری کنید اما درمانش سخت و وحشتناک نیست. نگران نباشید

اگر قند بالا دارید و باردار هستید، جهت دریافت برنامه غذایی به صفحه اول سایت یا واتس آپ ۰۹۰۳۸۰۲۰۴۳۵ مراجعه کنید👩🏻‍⚕️👩🏻‍⚕️

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.