چغاله بادام در بارداری مجازه؟ چه مقدار؟

تاریخ انتشار : ۰۵/۰۹/۱۴۰۲

فهرست مطالب

خب بریم سراغ سوال بعدی آیا مصرف چغاله بادام در بارداری مجازه؟ اگر بله چقدر بخوریم؟

☘️چغاله بادام، میوه کال و نارس بادام است که می‌توان گفت در این مورد یا به طور کلی در مورد میوه‌های نارس مواد مغذی کمتر از میوه‌های رسیده است و از نظر کلسیم، آهن و به طور کلی املاح معدنی در مقایسه با بادام در سطح پایین‌تری قرار دارد.
✔️نکته بعدی در مورد نحوه مصرف این میوه است که در این مورد باید به چند مورد توجه داشت. اول اینکه این میوه اصولا از دستفروشان خیابانی تهیه می‌شود و آنها هم برای تازه نگهداشتن آن، مدام در حال مرطوب کردن چغاله بادام هستند.
✔️ اما از آنجایی که ممکن است آب مورد استفاده آنها بهداشتی نباشد باید حتما آن را قبل از مصرف خوب شسته و ضدعفونی کنید. برخی دچار این اشتباه می‌شوند که به محض تهیه چغاله بادام اقدام به خوردن آن می‌کنند.

اما چغاله بادام در بارداری

در مورد مصرف چغاله بادام در خانم‌های باردار که اصطلاحا ویار چغاله بادام دارند، به علت مشکلاتی گوارشی و احتمال نفخ و اسهال در اثر مصرف زیاد توصیه می‌شود خانم‌های باردار در صورت تمایل به استفاده از این میوه در مصرف آن محتاط باشند چون دچار شدن به اسهال و مشکلات دستگاه گوارشی در دوران بارداری بیش از هر زمانی خطرناک است. همین طور در مورد مصرف نمک نیز باید توجه داشته باشند که فشار خون خود را کنترل و از مصرف نمک زیاد بپرهیزند.

و اما رژیم سه ماهه اول بارداری اومادایت

می دونم یکی از دغدغه های مامان باردار مخصوصا در سه ماهه اول بارداری اینه چی بخورند برای جنین خوب باشه و یا مواد غذایی که خطر سقط جنین را بیشتر میکنه بشناسند. سه ماهه اول بارداری دوران حساس و شکل گیری مغز جنین است باید محتاط باشند.

❌اگر نگران این هستی که نکنه همه مواد مغذی و مقوی به جنین نرسه…

❌اگر ویار و حالت تهوع شدید دارید…

❌ اگر میخوای یه برنامه غذایی داشته باشی که همه مواد مغذی داخلش گنجانده باشه

رژیم بارداری سه ماهه اول بارداری را از دایرکت یا واتس اپ ۰۹۰۳۸۰۲۰۴۳۵ تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.