چگونه بعد از زایمان لاغر شویم؟

تاریخ انتشار : ۲۱/۰۸/۱۴۰۲

فهرست مطالب

اما سوال پرتکرار مامان ها بعد از تولد نی نی : چگونه بعد از زایمان لاغر شویم؟

بسیاری از زنان بعد از زایمان دچار اضافه وزن می‌شوند و دوست دارند به وزن قبلی خود برگردند. اما چگونه بعد از زایمان لاغر شویم؟ در این مطلب به شما چند نکته مهم راجع به کاهش وزن پس از زایمان می‌گوییم.

چگونه بعد از زایمان لاغر شویم؟

اولین نکته این است که شما نباید برای لاغری شدید عجله کنید. بدن شما نیاز به زمان دارد تا از تغییرات حاملگی و زایمان بازیابی کند. یک هفته پس از زایمان میتونید رژیم را شروع کنید اما هر رژیمی نه !!! رژیم لاغری مخصوص شیردهی که اصولی و تدریجی باعث کاهش وزن شما بشه. در طول این مدت سعی کنید تغذیه متعادل و متنوع داشته باشید.

دومین نکته این است که شما نباید کالری را خیلی محدود کنید. کالری کافی برای سلامت شما و نوزادتان ضروری است. به خصوص اگر شیرده هستید، نیاز به کالری مناسب دارید. از رژیم‌های سخت و یکطرفه خودداری کنید.

سومین نکته این است که شما نباید فعالیت بدنی را فراموش کنید. فعالیت بدنی به شما کمک می‌کند تا سوخت و ساز خود را بالا ببرید، عضلات خود را قوی کنید، استرس خود را کاهش دهید و خلق خود را بهبود بخشید. پس از زایمان با مشورت پزشک خود، فعالیت‌های سبک مثل پیاده‌روی، چرخ‌سواری، شنا یا گرفتن جلسات گروه تحرک را شروع کنید و تدریجاً شدت و مدت آن‌ها را افزایش دهید. میتونید ورزش های بعد از زایمان را از سایت اوما جیم دریافت کنید.

چهارمین نکته این است که شما نباید از خوردن آب صرف‌نظر کنید. آب به شما کمک می‌کند تا سیر باشید، مایعات از دست رفته را جبران کنید، پوست خود را لطیف و شاداب نگه دارید و سموم بدن خود را دفع کنید. پس از زایمان هر روز حداقل ۸ لیوان آب بخورید و از نوشابه‌های گازدار، قهوه، چای و الکل خودداری کنید.

پنجمین نکته در اینکه چگونه بعد از زایمان لاغر شویم این است که شما نباید به خود فشار بیاورید. کاهش وزن پس از زایمان یک فرآیند طولانی و مستمر است که نیاز به صبر و تلاش دارد. شما نباید انتظار داشته باشید که در چند هفته به وزن قبلی خود برسید. همچنین نباید خود را با دیگران مقایسه کنید. هر بدنی متفاوت است و به شرایط مختلفی نیاز دارد. پس از زایمان هدف خود را مشخص کنید و با انگیزه و اعتماد به نفس به آن برسید.

رژیم لاغری شیردهی اومادایت

اینجاست تا به شما بگه چگونه بعد از زایمان لاغر شویم، بدون کم شدن شیر به وزن قبل از بارداری برسید…. کمک میکنه بدون کم شدن شیر کاهش وزن داشته باشید. وضعیت کولیک و نفخ نوزاد را بهتر میکنه..

پس نگران نباشید….

دریافت رژیم لاغری شیردهی از دایرکت و یا سایت اومادایت( بدون نیاز به فیلترشکن) امکانپذیر هست. همچنین می تونید از طریق واتس اپ ۰۹۰۳۸۰۲۰۴۳۵ در تماس باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.