6 تا از بهترین صبحانه برای دیابت بارداری

تاریخ انتشار : ۲۸/۱۰/۱۴۰۱

فهرست مطالب

یکی از نگرانی های مامان ها در دیابت بارداری اینه که چی بخورن قند بالا نره مخصوصا این که بهترین صبحانه برای دیابت بارداری چی هست که قند را بالا نمیبره؟

حالا ببینیم اصلا قند خون بالا به چی میگن؟ چه نوع قند خونی خطرناک هست؟ در خانم باردار باید قند ناشتا زیر ۹۵ باشه و قند دو ساعت بعد از صبحانه و ناهار باید زیر ۱۲۰ باشه.

👩‍⚕️👩‍⚕️مامان های عزیز اومادایتی که قند خون بالا دارند باید بدانند در هر وعده غذایی چی بخورند و چه مقدار بخورند تا قند بالا نرود. یکی از وعده های اصلی و مهم صبحانه است ک نباید در دیابت بارداری حذف شود.

💜برای جلوگیری از افزایش قند بعد از صبحانه ترکیب پروتیئن و کربوهیدرات در رژیم در صبح رعایت شده باشد.

بهترین صبحانه برای دیابت بارداری

این صبحانه ها از بهترین گزینه ها برای دیابت بارداری هستند:

  • املت اسفناج و گوجه فرنگی
  • پنیر و خیار و گوجه و گردو
  • تخم مرغ آبپز با گوجه و خیار
  • ماست یا شیر کم چرب با بادام با دو برگ کاهو
  • پنیر و گردو و سبزی خوردن
  • املت قارچ و فلفل و بروکلی

بهترین صبحانه برای دیابت بارداری

💜دیابت بارداری را کابوس نکنید با داشتن برنامه غذایی مناسب و دور کردن استرس و تنش براحتی میتونید قند خون را بدون دارو و انسولین کنترل کنید. باید بدانید بهترین صبحانه برای دیابت بارداری چیه؟بهترین ناهار چی هست و میان وعده ها. که همه این موارد در رژیم دیابت بارداری اومادایت برای شما مشخص شده است.

💥اگر قند خون شما هم بالاست و باردار هستید و نمی‌دونید شام و ناهار و صبحانه چی بخورید، رژیم دیابت بارداری اومادایت را تهیه کنید که به شما منوی غذایی انتخابی میدهد.

💜💚همراه سلامتی شما هستیم ……

✍️👩‍⚕️جهت دریافت برنامه غذایی به صفحه دریافت رژیم دیابت بارداری سایت مراجعه و یا با شماره  واتس اپ ۰۹۰۳۸۰۲۰۴۳۵ در تماس باشید.

2 نظر در “6 تا از بهترین صبحانه برای دیابت بارداری

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.