رژیم غذایی افزایش شیر مادر

تاریخ انتشار : ۲۲/۱۲/۱۴۰۱

فهرست مطالب

رژیم غذایی افزایش شیر مادر شاید مهمترین رژیم برای ماه ها و حتی روزهای بعد از زایمان باشد. با توجه به اهمیت تغذیه نوزاد با شیر مادر، دغدغه بسیاری از مادران در دوره شیردهی این است که بتوانند شیر کافی داشته باشند. حمایت و ارامش درونی و داشتن تغذیه کافی در دوران شیردهی یکی از اصلی ترین راه های افزایش شیر مادر است.

رژیم مناسب افزایش شیر

داشتن یک رژیم غذایی سالم و متنوع و متعادل در دوره شیردهی شیر شما را کافی و مغذی میکند. رژیم غذایی شیردهی باید شامل هر پنج گروه غذای اصلی باشه و در صورت حذف یک ماده غذایی جایگزین آن مصرف شود.

در دوران شیردهی چون نوزاد ممکنه مشکلاتی مانند رفلاکس و کولیک و یا آلرژی گاوی داشته باشد، مادر سردرگم میشود که چی بخوره و چی نخوره و از طرفی شیرش هم مقوی باشه و کافی !!!

مثلا اگر نی نی نفخ داشته باشه بهتره مصرف سبزیجات و حبوبات محدود بشه، اما در رژیم غذایی افزایش شیر مادر این دو گروه غذایی حذف نمیشه و مواردی که کمترین نفخ را دارند در رژیم جایگزین میشه.

در رژیم غذایی شیردهی مواد غذایی شیرافزا باید بصورت روزانه در رژیم گنجانده شود تا در کنار مکمل ها مادر شیر کافی داشته باشد.

و اما رژیم غذایی افزایش شیر مادر اومادایت

اصولی ترین رژیم غذایی در دوران شیردهی با در نظر گرفتن همه موارد به مادر کمک میکنه شیر کافی و مقوی و مغذی داشته باشه تا نی نی بخوبی وزن بگیره…

جهت دریافت رژیم 👇🏻

دایرکت و یا واتس آپ ۰۹۰۳۸۰۲۰۴۳۵

دریافت مستقیم رژیم شیردهی از سایت « اومادایت» بدون نیاز به فیلتر شکن

یک نظر در “رژیم غذایی افزایش شیر مادر

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.